22 January 2014

Prietenie




În inima inimii mele,
Nu mai vreau să fiu
Mai bună decât tine
Mai inteligentă ca tine
Mai zveltă ca tine
Mai frumoasă ca tine
Mai rapidă ca tine
Mai puternică decât tine
Cu mai multe realizări decât tine
Mai creativă ca tine
Mai bună mamă ca tine
Mai bună prietenă ca tine
Mai instruită ca tine
NIMIC mai mult ca tine.


Vreau să merg pe această cale
Cu tine alături
În uimirea a cine eşti tu
Minunându-mă de darurile tale
Să te privesc doar în iubire şi lumină
Cu frumuseţea ta strălucindă
Întocmai aşa cum eşti.
Şi vreau să mă vezi în acelaşi fel,
Pentru că te iubesc cu adevărat
Întocmai aşa cum eşti.
Am crezut că trebuie să fiu mai bună
Doar pentru ca tu să mă iubeşti.


Renunţ la această mantie
de strălucire exterioară,
A fost aşa o povară,
O povară nenecesară
O povară autoimpusă.
Mă vei iubi totuşi
Fiind întocmai aşa cum sunt?
În inima inimii mele,
Ştiu că da.
 


(tradus de Anca ♥ d

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...