01 June 2013

Copiii despre iubire :))


Un grup de copii cu vârste cuprinse între 4 şi 8 ani au fost întrebaţi ce înseamnă iubirea.
Răspunsurile lor sunt foarte profunde:


Când bunica a avut artrită, nu putea să se aplece ca să-şi vopsească unghiile de la picioare, şi atunci bunicul se apleca şi i le vopsea el, chiar şi c
ând a avut şi el artrită la mâini. Aşa este iubirea. ~Rebecca, 8 ani



Atunci când cineva te iubeşte, el îţi spune numele într-un fel mai special. Ştii că numele tău este în siguran
ţă în gura lui. ~Billy, 4 ani


Iubirea este atunci când o fată pune parfum pe ea, şi un băiat pune apa de bărbierit pe el, şi pe urma merg şi încep să se miroas
ă. ~Karl, 5 ani


Iubirea este atunci când mergi să mănânci şi îi dai toţi cartofii tăi prăjiţi, fără să îi ceri în schimb să-ţi dea cartofii lui. ~Chrissy, 6 ani


 

Iubirea este o chestie care te face să râzi atunci c
ând eşti obosit. ~Terri, 4 ani


Iubirea este atunci când mămica îi face cafea lui tăticu, şi gusta întâi ea din cafea, ca să vadă dacă a nimerit-o tocmai bine. ~Danny, 7 ani


Iubirea este atunci când te săruţi tot timpul. Pe urmă, după ce ai obosit cu sărutatul, mai vrei încă să fii împreună, şi atunci începi să stai de vorba. Aşa fac mama şi cu tata, dar arată extraordinar când încep să se sărute! ~Emily, 8 ani


Iubirea este ceva care se află în cameră atunci când deschizi cadourile de Craciun, şi la un moment dat te opreşti din despachetat şi asculţi cu atenţie. ~Bobby, 5 ani


Dacă vrei să înveţi mai bine să iubeşti, trebuie să începi cu un prieten care nu-ţi place deloc sau pe care chiar îl urăşti.  ~Nikka, 6 ani


Sunt dou
ă tipuri de iubire: iubirea noastră şi iubirea Divină. Dar Cel de Sus le face de fapt pe amândouă, aşa că amândouă sunt bune. ~Jenny, 4 ani


Iubirea este cand îi spui unui băiat că-ţi place cămaşa lui, şi atunci el se îmbracă cu ea în fiecare zi. ~Noelle, 7 ani

 

Iubirea este ca o femeie în vârstă care trăieşte cu un bărbat în vârstă, şi care sunt încă prieteni, cu toate că se cunosc deja chiar foarte bine. ~Tommy, 6 ani

 

Iubirea este atunci când am avut concert de pian, şi eram pe scenă şi mi-era frică. Când m-am uitat în sală, toată lumea se uita la mine şi nu zicea nimic, dar l-am văzut pe tăticul zâmbind şi făcându-mi cu mâna. El era singurul care făcea aşa ceva, şi atunci nu mi-a mai fost frică. ~Cindy, 8 ani


Mămica mea mă iubeşte mai mult decât oricine. Pentru că ea mă sărută întotdeauna seara la culcare. ~Clare, 5 ani


Iubirea este atunci când mămica îi dă lui tăticu cea mai bună bucată din friptura de pui.
~Elaine, 5 ani


Iubirea este atunci când mama îl vede pe tata cum este, adică transpirat şi nespălat, şi totuşi îi zice că e mai frumos decât Robert Redford.
~Chris, 8 ani

 
Când iubeşti pe cineva, atunci genele tale se arcuiesc în sus, şi din ochi încep să-ţi iasă steluţe. ~Kare, 7 ani



 Iubirea este atunci când căţeluşul vine şi te linge pe faţă chiar dacă l-ai lăsat singur toată ziua. ~Mary Ann, 4 ani


Ştiu că surioara mea mai mare mă iubeşte, pentru că îmi dă mereu hainele ei, şi ea trebuie să meargă să-şi cumpere altele.
~Lauren, 4 ani


Iubirea este atunci când mama îl vede pe tata stând pe toaletă şi nu-i zice că e dezgustător.  ~Mark, 6 ani



O las pe sora mea mai mare să mă certe pentru că mămica a zis că ea mă ceartă pentru că mă iubeşte. Şi atunci o cert şi eu pe cea mai mică, care este în faşă, şi este aşa de drăguţă, că nu poţi să n-o iubeşti! ~Bethany, 4 ani








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...